Om ni tycker att det är för känsligt att läsa om mens, läs inte detta inlägget.

Till alla dessa libresse och always reklamer, sluta. Jag kan slå vad om att majoriteten utav alla tjejer som har mens inte känner sig som en sprudlande hippie en gång i månaden. Det är ju liksom aldrig någon hallelujah skutteliskutt eller nått sånt när jag är i den perioden iaf. Jag menar det är mer som en vad vet jag, kalibalik vecka. Det är inte ens i närheten av "härligt" när man har mens. Känner som att jag bara vill vrida av mitt huvud varje gång jag får den förbannande huvudvärken, känns som att jag bara vill be någon knäcka av min rygg varje gång ryggvärken uppstår och för att inte tala om MAGVÄRKEN. Magvärken är bland det värsta som finns, jag själv vill bara be nån skjuta mig. Det gör så in i helvetes ont, ni anar inte.  

 

Jag slår vad om att de flesta tjejerna håller med mig, och för er som inte har dessa pain in the ass värk, God bless u guys. Hoppas det rinner flera niagarafloder i trosan. Grattis. 

 

Bindor och tamponger är i för sig också ganska dyra nu när vi ändå är inne i detta ämnet. Jag vet inte om det bara är jag som känner så, men har någon utav er någonsin tänkt på att vi tjejer borde få mensbidrag? Asså ja, låter säkert as fattig men hallå eller? Fattar ni ändå hur dyrt det kan vara ibland. En always/libresse förpackning som innehåller 10 bindor kan kosta ungefär 40 spänn. Jag menar, det går ju miste om 4 cheesburgare. 

 

Tack, hade tänkt att göra en videoblogg egentligen men jag visste inte vad jag skulle säga. Så skrev ner det jag hade i huvudet istället. Men jag hoppas ni fattar vad jag ville komma fram till.
 
(Fast ok då, det finns väl undantag. Det blir hallelujah när man får choklad<3) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0